luni, 4 aprilie 2011

Despre mine..

1. imi place sa dansez
2. imi place sa ascult muzica
3.imi place sa fiu inconjurata de prieteni adevarati
4. imi place sa joc basket
5.uneori dar de cele mai multe ori nu sunt inteleasa de cei din jur si ma cred ciudata... deoarece sentimentele pe care le am atunci nu le pot transforma in cuvinte..
6. desi sunt o fire vorbareata [de cele mai multe ori] uneori pot fi atat de tacuta incat poti spune ca sunt alta
7.toata lumea se mira de ochii mei mari si negri... 
8.sunt obisnuita cu singuratatea deoarece mi-a devenit si colega de soarta..
9.sunt o fire deschisa in cautare de noi prietenii
10. daca sunt certat/a cu cineva imediat imi trece supararea si imi cer iertare...
11.clipele importanta le petrec alaturi de cei mai buni prieteni care mereu ma sustin..
12. ador ochii verzi sau albastri...
13.nu-mi place sa fiu contrazisa
14. uneori  cand sunt in grupu de prieteni  ma simt in plus
15. urasc ca lumea sa faca misto de mine sau sa ma ia peste picior
16. colegi/prietenii ma considera rea iar eu le spun ca se insala
17. cand am o problema/ patesc ceva nu vreau ca nimeni sa afle sau sa incerce sa ma ajute pentru ca mai mult ma incurca...
18.   am un psihic slab deoarece cand cineva ma supara ... sau rade de mine sau imi raneste sentimentele incep sa plang si sufar....
19. urasc copii prosti :)) dar imi place sa rad de prostia lor:))
20. cel mai tare ma enerveaza cand sunt mintita

Un comentariu:

  1. Neata! Tocmai ce am dat de blogul tau si..in fine, poate vrei sa-mi dai id-ul tau sa palavragim :>.
    Well, spor la tastat si postat! :p

    RăspundețiȘtergere